Tuesday, May 5, 2009

PahangFm Technical Group

Blog ini di diadakan bagi tujuan mengeratkan hubungan antara orang ramai dan juga kakitangan bahagian kejuruteraan di Pahangfm. Laman ini memberi tahu tentang pelbagai aspek dari segi teknikal dan penyelenggaraan kerja di bahagian kejuruteraan.
Di sini orang ramai bolehlah memberi pendapat dan idea - idea baru untuk dikongsikan bersama terutama sekali di kalangan pelajar - pelajar yang mengambil jurusan kejuruteraan yang berkaitan dengan penyiaran.
Laman ini amat mengalu - alukan bekas pelajar yang pernah menjalankan latihan industri di sini untuk berkomunikasi dengan kakitangan bahagian kejuruteraan Pahangfm samada menanyakan soalan atau memberikan pandangan serta komen ringan untuk di kongsi bersama. Komen ini adalah terbuka kepada semua, samada orang awam, pelajar mahupun dari khalangan kakitangan RTM sendiri di alu - alukan memberi pendapat atau komen anda. Sebarang kritikan keras atau kata - kata kesat adalah dilarang sama sekali.
Sebarang komen, idea atau pertanyaan anda bolehlah taipkan pada kami melalui 'comment' seksen di bawah atau di mana sahaja terdapat 'comment' di laman blog kami ini. Caranya, anda hanya perlu klik pada 'comment' , taipkan komen anda pada 'comment box' , sekiranya anda tiada akaun blog atau yang berkenaan , anda hanya perlu pilih pada 'Anonymous' dan klik publish. Kami amat menghargai komen - komen anda dan sedia menerima sebarang teguran jika ada idea atau pendapat yang membina dalam bidang teknikal kami.
Di harap laman ini dapat di manfaatkan dengan sebaiknya bagi tujuan kebaikan semua .
Sekian Terima Kasih.

3 comments:

Radio Malaysia Pahangfm Technical Engineering Group . said...

Kepada semua pengunjung; Kami adalah amatur dalam rekaan dan pembinaan blog. sebarang kesilapan atau kesulitan kami memohon seribu keampunan.

Radio Malaysia Pahangfm Technical Engineering Group . said...

Kami mengalu - alukan comment dari pihak tuan/puan di sini. hanya perlu click post comment di bawah dan anda bolehlah comment anda pada blog kami.

Anonymous said...

xpe2 saya ampunkan